Time to Move

Ryhmäliikunta

Ohjelmoitua harjoittelua aloittelijoille ja kuntoliikkujille

Etusivu » T2M Palvelut » Ryhmäliikunta

T2M Multi: 

Ryhmäliikuntatunnit maanantaista perjantaihin ja toukokuusta eteenpäin myös sunnuntaisin. Tunneillamme on tällä hetkellä 6-8 hengen ryhmämaksimikoko, joten saat taatusti henkilökohtaista opastusta liiketekniikoiden kanssa ja itse treenien suorittamisessa sekä skaalaamisessa tarpeidesi mukaan. Pyrimme ottamaan huomioon jokaisen treenaajan kuntotason sekä erityistarpeet yksilöllisesti. 

 

Monipuoliset ryhmävalmennustuntimme löydät ajanvarausosiosta. Ryhmäliikuntatuntien ohjelmoinnista vastaa päävalmentaja Sara ja tunteja valmentaa pääosin Annis. Kysy tunneista lisää valmentajiltamme!

 

Tunneille ilmoittaudutaan ajanvarauksemme kautta ja mukaan pääsee myös ilman voimassa olevaa Multi-korttia. Tee itsellesi tunnukset ja varaa paikka haluamaltasi tunnilta! Maksut suoritetaan paikan päällä! Aamutunneille ilmoittautumiset edellisiltana klo 20:00 mennessä!

Ilmoittaudu heti mukaan  täältä!

 

Olet tervetullut tutustumaan ensimmäisen kerran veloituksetta! Riittää, kun klikkaat itsesi tunnille mukaan!

 

Tuntien kuvaukset:

T2M Interval

Tunnilla kehitetään kestävyyden eri osa-alueita erilaisten intervalliharjoitusten avulla. Tunnilla käytetään pääosin salin aerobisia laitteita. Tule mukaan tunnille, jos kaipaat tehokasta ja hikistä treeniä sekä haluat parantaa kestävyyskuntoasi. Tunnilla tulet huomaamaan, miten mielekästä kestävyysharjoittelu voi olla!

 

T2M Base

Tunnilla kehitetään pääosin kestovoimaa erilaisten kuntopiiriharjoitusten avulla. Tuntiin sisältyy tyypillisesti myös runsaasti liikkuvuusharjoittelua. Tämä tunti sopii kaikille kuntotasosta riippumatta, mutta erityisesti aloittelijoille, sillä tunnilla keskitytään perusasioihin. Tule kokeilemaan!

 

T2M Power

Tällä tunnilla käydään läpi monipuolisesti erilaisia voimaharjoitteita sekä kuntosaliliikkeiden perustekniikoita. Ohjelmointi kulkee kolmen viikon sykleissä. Muista, että voimaharjoittelu on tärkeä osa monipuolista harjoittelua ja sitä tulisi tehdä jokaisessa ikävaiheessa. Testaa tämäkin tunti!

 

T2M Base Core

Tämän keskivartalon lihaksiston harjoittamiseen keskittyvä tunti pitäisi kuulua jokaisen kuntoilijan viikko-ohjelmaan, sillä keskivartalon lihakset ovat tärkeitä kaikessa päivittäisessä toiminnassamme. Tunti soveltuu kaikentasoisille liikkujille. Käy tutustumassa tähän monipuoliseen keskivartalotreeniin!

 

T2M Interval Easy

Tällä tunnilla yhdistellään kevyttä intervalliharjoittelua ja liikkuvuusharjoittelua. Tunnin kuuluu olla kevyt harjoitus – kovakuntoisemmille palauttava harjoitus ja heikompikuntoisemmille peruskestävyysharjoitus. Malta ottaa tällä tunnilla rauhallisesti. Tervetuloa mukaan tällä suositulle tunnille!

 

T2M Full Capacity

Tämän hikisen ja reipastempoisen tunnin aikana saadaan syke ylös. Tunnilla tehdään pääosin toiminnallista voimaharjoittelua yhdistettynä sykkeitä nostaviin harjoitteisiin – tyypillisesti kuntopiiriharjoitteluna. Tällä tunnilla on hyvä mahdollisuus poistua hetkeksi mukavuusalueelta. Älä kuitenkaan turhaan epäile kuntosi riittävyyttä, sillä kaikkia harjoituksia pystytään skaalaamaan kuntotasoon sopivaksi. Tule haastamaan itsesi!

 

T2M Pure Base / T2M Zen

Tällä tunnilla keskitytään liikkuvuusharjoitteluun sekä tärkeiden vartalon tukilihasten kehittämiseen. Tunti koostuu tyypillisesti joogasta, liikkuvuuskuntopiireistä sekä kevyestä lihaskuntoharjoittelusta. Tämä tunti soveltuu erityisen hyvin erilaisten tuki- ja liikuntaelimistön vammojen ennaltaehkäisyyn. Tällä tunnilla tempo on rauhallinen. Tästä harjoituksesta on jokaiselle hyötyä!

 

T2M Shape (suojuoksu/polkujuoksu)

Peruskestävyyttä kehittävä aerobinen tunti poluilla tai suolla. Tunti on erinomainen sinulle, joka haluat parantaa kestävyyskuntoasi sekä sisällyttää tärkeää matalatehoista harjoittelua viikkoosi. Ajoittain sykettä nostetaan myös peruskestävyysalueen yläpuolelle! Tarkista viikkotiedotteesta tarkempi info, sillä tuntien ohjelma on vaihteleva. Tervetuloa mukaan kohottamaan kuntoa sekä hakemaan jaksamista päivääsi!

 

Kaikkiin tunteihin sisältyy alkulämmittelyosio, joten voit hypätä helposti tunnille mukaan. Tunneilla on hyvin vaihteleva ja monipuolinen ohjelmointi, joten et varmasti kyllästy! Ryhmäliikuntakalenterin löydät ajanvarauksestamme. Kysy tunneista lisää valmentajiltamme!